Spørgsmål & svar

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål & svar

Svar: Vi kommer altid gerne ud og giver et gratis og uforpligtigende tilbud. Hvis det er meget små opgaver (under en dags arbejde), laver vi det altid på timeløn, da det nemt kan tage os to timer at tage ud og kigge på en opgave og køre hjem og lave tilbud på den. Vi vinder i gennemsnit 70 % af de tilbud, vi giver

Svar: Vi går ikke op i, hvilken nationalitet vores medarbejdere har. Vi går op i, at de kan tale flydende dansk og har den rette uddannelse, samt at de er passionerede omkring deres job. Vi kunne aldrig finde på at ansætte underbetalte udenlandske medarbejdere. Vi er medlem af en overenskomst, og vores medarbejdere skal være hos os på fair betingelser.

Se vores medarbejdere her

Svar: Du skal være tryg ved os som håndværkere, der laver arbejde for dig. Når du får besøg i hjemmet eller overlader dine personlige ejendele til os, forventer du, at vi laver vores arbejde ordentligt. Det er en tillidssag.

For at du trygt kan vise os tillid, yder Håndværkergaranti garanti for veludført arbejde. Med Håndværkergaranti er du sikret mod fejl og mangler på opgaver op til 100.000 kroner. Også hvis virksomheden, der arbejder for dig, måtte gå konkurs.

Vi er medlem af Håndværkergaranti

Du kan læse meget mere om garantiordningen her.

Du kan få bekræftet, at vi er medlem af Dansk Håndværk her.

Svar: Vi stiller selvfølgelig alle de lovpligtige garantier. Og som noget ekstra er vi medlem af Dansk Håndværk Garantiordning. Håndværkergaranti har til formål at sikre og udbygge et tillidsfuldt forhold mellem forbrugere og medlemsvirksomheder. Garantiordningen fungerer som et sikkerhedsnet under private forbrugere, hvis der er fejl og mangler ved det håndværk, som en medlemsvirksomhed af Dansk Håndværk har udført.

Svar: Reklamationer tager vi meget seriøst, og de skal udbedres hurtigst muligt. Derfor aftaler vi besigtigelse eller udbedring med det samme, så vi stadig kan være stolte af at have givet vores kunder en god service.

Svar: Nej, det vil det ikke altid være. Martin er altid den, som kommer ud og giver tilbud, men det vil højst sandsynligt være en af hans medarbejdere, der kommer ud og udfører opgaven. Martin vil stadig have det overordnede overblik over opgaven, og han vil også jævnligt komme og føre tilsyn, hvis det er større opgaver.

Svar: Ja, vi er medlem af Dansk Håndværk, som har en bygge- og anlægsoverenskomst, som vi reguleres af. Det betyder, at du er sikker på, at vores medarbejdere får det, de har krav på, og at de arbejder hos os under ordnede forhold.

Du kan læse mere om overenskomster og den danske model her.

Svar: Håndværk kan altid findes billigere, og man skal ikke komme til os, hvis man bare skal have det billigst muligt. Kvalitet koster, og det gør det også inden for håndværksbranchen. Vores priser er rimelige og særdeles konkurrencedygtige. Vi lægger vægt på at være 100 % selvfinansieret.

Svar: Nej, vi har ikke noget værksted. 95 % af de opgaver, vi laver, udfører vi direkte på stedet. Vi har købt nogle containere, som vi har isoleret, til opbevaring af værktøj og materialer, hvor vi også har mulighed for at stå og arbejde. Ved behov for mere arbejdsplads kan vi leje os ind på værkstedet hos en rigtig god samarbejdspartner. På den måde holder vi vores omkostninger nede, men bevarer vores fleksibilitet.

Svar: En tømrer og en bygningssnedker minder meget om hinanden; en snedker vil typisk være bedre til de finere opgaver som opsætning af køkken og listearbejde, hvor en tømrer typisk vil være bedre til det ”grove” arbejde som tagopgaver og opførelse af carporte osv. Men der er rigtig mange opgaver, som både en tømrer og en snedker kan lave. Det kan f.eks. være lægning af gulve, montering af døre og vinduer osv.

Svar: Vi gør alt, hvad vi kan for at gå op i miljøet. Martin bruger meget af sin fritid som dykker og er derfor meget interesseret i, at vi passer godt på vores verdenshave og vores miljø generelt.
Vi rådgiver altid vores kunder til miljørigtige beslutninger, det giver også den fordel, at vores kunder tit sparer penge på deres varmeregning.

Vores seneste tiltag er et nyt, 100 % elektronisk og dermed papirløst regnskabsprogram, som sparer miljøet for en masse papir.

SKÅN MILJØET

Svar: Vi kommer altid gerne ud og giver et gratis og uforpligtigende tilbud. Hvis det er meget små opgaver (under en dags arbejde), laver vi det altid på timeløn, da det nemt kan tage os to timer at tage ud og kigge på en opgave og køre hjem og lave tilbud på den. Vi vinder i gennemsnit 70 % af de tilbud, vi giver

Svar: Vi går ikke op i, hvilken nationalitet vores medarbejdere har. Vi går op i, at de kan tale flydende dansk og har den rette uddannelse, samt at de er passionerede omkring deres job. Vi kunne aldrig finde på at ansætte underbetalte udenlandske medarbejdere. Vi er medlem af en overenskomst, og vores medarbejdere skal være hos os på fair betingelser.

Se vores medarbejdere her

Svar: Du skal være tryg ved os som håndværkere, der laver arbejde for dig. Når du får besøg i hjemmet eller overlader dine personlige ejendele til os, forventer du, at vi laver vores arbejde ordentligt. Det er en tillidssag.

For at du trygt kan vise os tillid, yder Håndværkergaranti garanti for veludført arbejde. Med Håndværkergaranti er du sikret mod fejl og mangler på opgaver op til 100.000 kroner. Også hvis virksomheden, der arbejder for dig, måtte gå konkurs.

Vi er medlem af Håndværkergaranti

Du kan læse meget mere om garantiordningen her.

Du kan få bekræftet, at vi er medlem af Dansk Håndværk her.

Svar: Vi stiller selvfølgelig alle de lovpligtige garantier. Og som noget ekstra er vi medlem af Dansk Håndværk Garantiordning. Håndværkergaranti har til formål at sikre og udbygge et tillidsfuldt forhold mellem forbrugere og medlemsvirksomheder. Garantiordningen fungerer som et sikkerhedsnet under private forbrugere, hvis der er fejl og mangler ved det håndværk, som en medlemsvirksomhed af Dansk Håndværk har udført.

Svar: Reklamationer tager vi meget seriøst, og de skal udbedres hurtigst muligt. Derfor aftaler vi besigtigelse eller udbedring med det samme, så vi stadig kan være stolte af at have givet vores kunder en god service.

Svar: Nej, det vil det ikke altid være. Martin er altid den, som kommer ud og giver tilbud, men det vil højst sandsynligt være en af hans medarbejdere, der kommer ud og udfører opgaven. Martin vil stadig have det overordnede overblik over opgaven, og han vil også jævnligt komme og føre tilsyn, hvis det er større opgaver.

Svar: Ja, vi er medlem af Dansk Håndværk, som har en bygge- og anlægsoverenskomst, som vi reguleres af. Det betyder, at du er sikker på, at vores medarbejdere får det, de har krav på, og at de arbejder hos os under ordnede forhold.

Du kan læse mere om overenskomster og den danske model her.

Svar: Håndværk kan altid findes billigere, og man skal ikke komme til os, hvis man bare skal have det billigst muligt. Kvalitet koster, og det gør det også inden for håndværksbranchen. Vores priser er rimelige og særdeles konkurrencedygtige. Vi lægger vægt på at være 100 % selvfinansieret.

Svar: Nej, vi har ikke noget værksted. 95 % af de opgaver, vi laver, udfører vi direkte på stedet. Vi har købt nogle containere, som vi har isoleret, til opbevaring af værktøj og materialer, hvor vi også har mulighed for at stå og arbejde. Ved behov for mere arbejdsplads kan vi leje os ind på værkstedet hos en rigtig god samarbejdspartner. På den måde holder vi vores omkostninger nede, men bevarer vores fleksibilitet.

Svar: En tømrer og en bygningssnedker minder meget om hinanden; en snedker vil typisk være bedre til de finere opgaver som opsætning af køkken og listearbejde, hvor en tømrer typisk vil være bedre til det ”grove” arbejde som tagopgaver og opførelse af carporte osv. Men der er rigtig mange opgaver, som både en tømrer og en snedker kan lave. Det kan f.eks. være lægning af gulve, montering af døre og vinduer osv.

Svar: Vi gør alt, hvad vi kan for at gå op i miljøet. Martin bruger meget af sin fritid som dykker og er derfor meget interesseret i, at vi passer godt på vores verdenshave og vores miljø generelt.
Vi rådgiver altid vores kunder til miljørigtige beslutninger, det giver også den fordel, at vores kunder tit sparer penge på deres varmeregning.

Vores seneste tiltag er et nyt, 100 % elektronisk og dermed papirløst regnskabsprogram, som sparer miljøet for en masse papir.

SKÅN MILJØET

Udskiftning af skydedør til haven

Har fået skiftet en skydedør til haven. Alle aftaler blev overholdt med ordentlighed og punktlighed. Fremragende håndværk perfekt udført. Kan varmt anbefale Martin Friis og hans dygtige team

Nyt gulv

Vi har fået lavet nyt trægulv. Kort ventetid, flot arbejde, alle aftaler overholdt, venlige håndværkere. Vi kan varmt anbefale Martin Friis :-).

Kan varmt anbefales!

Fik udskiftet terrassedør. Super behagelig og dygtig håndværker. Har kun ros.
Prisen holdt også hvad tilbuddet lød på, så alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi vender helt sikkert tilbage næste gang vi skal ha tømre.

stjerner

“Brugt firmaet flere gange til forskellige byggesager og har været lige så tilfreds hver gang. Mesteren er bare så service mindet og tilgængelig og medarbejderne så kompetence til at løse opgaverne, opgaverne løst til tiden og en aftale er en aftale.”

stjerner

“Martin og hans dygtige folk har lavet klinkebeklædning på tilbygningerne på vores træhus. I forbindelse med dette har de også leveret og monteret 2 vinduer til vores 2 badeværelser. Martin har virkelig styr på tingene, og det er så betryggende som kunde.”

stjerner

“Jeg har brugt Martin Friis ved flere lejligheder. Utrolig kompetent og holder deres aftale. Altid god og positiv kommunikation Vil til en hver tid anbefale Martin Friis”